Laat het ons weten!
Het team van De Oostendse Haard tracht u zo goed mogelijk van dienst te zijn bij elk contact, elke melding of bij elke vraag om informatie. Wij staan altijd paraat om u verder te helpen.
Bent u toch ontevreden over De Oostendse Haard?
Dan kunt u een klacht indienen en zoekt de klachtenbehandelaar samen met u naar een oplossing.
Bezorg ons uw klacht gratis via één van onderstaande wegen ...
- ... per mail op info@oostendsehaard.be.
- ... per post aan De Oostendse Haard, Nieuwpoortsesteenweg 205, 8400 Oostende
- ... door het online invulformulier hieronder in te vullen en te verzenden.
- ... door het papieren invulformulier (bij het onthaal) in te vullen en aan ons te bezorgen.
Binnen de tien dagen ontvangt u van onze klachtencoördinator een ontvangstbevestiging of reden waarom de klacht niet behandeld wordt. Uiterlijk 45 dagen na deze ontvangstbevestiging krijgt u van onze klachtenbehandelaar dan een antwoord op uw klacht. Wanneer u beschikt over een e-mailadres, zal verdere communicatie via mail gebeuren. Wanneer u niet beschikt over een e-mailadres, communiceren we dit via een brief.
Vul onderstaand formulier volledig in en druk op de 'Verzenden'-knop om uw klacht online naar ons door te sturen. We gebruiken de gegevens die u via dit formulier invult enkel voor de behandeling van uw klacht.